I wanna grow old with you

0kommentarer

Det finns så himla många bra filmer! Ännu fler är de bra filmreplikerna! Även en dålig film kan ju innehålla en och annan bra replik och en bra film kanske innehåller fler än en bra replik, enkel matte!

Några av mina favoriter:

-I'm also just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her...    (Notting hill)

-You make me wanna be a better man.     (Livet från den ljusa sidan)

-Can I have one last first kiss?     (50 first dates)

Som ni ser är det från larvigt romantiska filmer som jag valt några av mina favoriter. Måste väl vara för att det känns som det är höst och man alltid blir lite romantisk-komediig på hösten. Jag vet inte om det räknas som en replik men minns ni sången "I wanna grow old with you" i Wedding singers. Den sjungs på flygplanet och är SÅ söt! Tänk om nån kunde börja säga sådana saker till en?! Eller måste man vid min ålder inse att man inte lever i en romantisk komedi?!

 Nä, jag ska väl göra mig i ordning så att jag hinner till systemet innan jag åker och jobbar.

Förresten har ansökningstiden för ett jobb som jag verkligen vill ha gått ut. Så nu är det snart bara att börja sörja antar jag!

Kommentera

Publiceras ej