Absolut torr

1kommentarer

Det har som bekant blivit varmt ute... Förutom att mina fräknar fått en lite röd bakrund så har jag även fått lära mig en ny sak om mig själv. Nämligen: Jag ser ner på folk som luktar svett! Eller kanske inte så hårddraget, om ma uppenbarligen har hamnat "utanför samhället" och inte har tillgång till dusch, deo och rena kläder så är allting en helt annan sak! Men jag menar helt vanliga (till synes fräscha) människor som för med sig den obehagliga lukten av svett.

Jag har också olika sätt att se på olika sorters svettlukter. Fotsvett till exempel är liksom ingen big deal för mig, det har mer eller mindre alla och det är liksom inget outhärdligt. Armsvett däremor!!! Fyyyyyy!!! Usch, vad det är äckligt! Och det går ju faktiskt att dusha coh änvända deo. Man kan även om man känner att man kanske luktar lite faktiskt uppsöka en toalett och fräscha till sig lite...

Synlig svett... Sådan som liksom pärlar i ansiktet tycker jag inte är så farligt, det händer alla när det är varmt och det luktar sällan. Men en blöt armhåla... Bläääää!!!

Jag vet att svett är naturligt och bla bla bla men det är bajs också.... Faktum kvarstår att varken bajs eller svett doftar sommaräng bara för att de är naturliga!!! Tyvärr!!

Ropen skalla, deo till alla!!!

1 kommentarer

c

10 May 2006 13:45

Håller med! Och inte apropå ditt inlägg: saknar er jättemycket!

Kommentera

Publiceras ej