Bjudning

2kommentarer

Igår firade jag min födelsedag med familj och några vänner. Himla trångt med cirka 20 pers i vår lilla lya! Men mycket trevligt! Maten blev lyckad också! Bjöd på kallskuret med ugnsbakad färskpotatis med körsbärstomater och örtsallad. Självklart lite bröd och såser och sånt också. Hittade det hela i en tidning och det blev precis så bra som man hade kunnat tro innan!

Sedan följde vi med syster och henns sambo hem till dom och drack lite vin och kollade deras resbilder som vi ännu inte sett trots att de kom hem för himla länge sen. När jag fått i mig alltför mycket vin, gick vi ut ch dansade och kom hem någon gång imorse. Så idag mår jag inte precis prima, men det kan det väl vara värt!

Angående den mycket eleganta uträkningen av min ålder jag gjorde häromdagen så säger jag inte så mycket till mitt försvar. Ni fick något att fundera på i alla fall!

2 kommentarer

amelie

02 Jul 2007 09:44

mysigt med fest:)

Jeanette Sandberg

03 Jul 2007 09:38

Tjena, jag hörde att syrran träffat på er sedan på Mobergs :) Maten var för övrigt mycket god :)

Kommentera

Publiceras ej