Gårdagens inlägg

2kommentarer

Skulle bloggat igårkväll men det var så segt att komma in på bloggen... Igår efter jobbet gjorde vi en mysig grill-picknick med tillhörande kvällsdopp. Väldigt mysigt! Det är sådana enkla saker som att ta med middagen ut på en filt och liksom livsnjuta lite som sätter lite guldkant på vardagen. Rekomenderas varmt! Hade jag kunnat skriva om det igår kväll när jag ville hade jag kunnat framställa det mycket mer lockande.

När jag vaknade imorse hade jag fått sms från min fd gravida goda vän. Japp, fd gravid numera mamma! Roligt med små underverk, hoppas de orkar ha mig på besök snart! Jag är en förståndig vän som tar med eget fika och erbjuder mig att ta med barnet ut i vagnen en stund ifall mamma och pappa vill vila lite. Något har jag allt lärt mig av att springa på föräldrakurser!

Kul att ni gillar nya utseendet på bloggen!

2 kommentarer

carro

17 Jul 2007 22:26

Nope, det där är så som den ser ut, hela tiden, oavsett hur hon ligger.
Lycka till att få ta med bebisen ut och SKILJA den ifrån mamman! :)

carro

17 Jul 2007 22:27

Nope, det där är så som den ser ut, hela tiden, oavsett hur hon ligger.
Lycka till att få ta med bebisen ut och SKILJA den ifrån mamman! :)

Kommentera

Publiceras ej