Grå lördag

1kommentarer

Duschat och ätit efter ett pass i spinningsalen. Idag var det sådär riktigt jobbigt att träna. Mina svettkörtlar måste ha överansträngt sig, himla mycket producerade de i alla fall! Men nu efteråt, nyduschad och med mat i magen känns det sådär skönt. Sådär avslappnad och ändå pigg som man blir ibland av att köra sig helt slut.

Funderar på vissa saker jag stör mig på. (Ständigt påslagen TV som ingen ändå tittar på bland annat.) Och undrar varför dessa saker stör mig så mycket?! Är det verkligen så att jag finner dem störande eller kan det ha att göra med vad man fått höra och se folk störa sig på och tjata om från dagen man slog upp sina öron?!

1 kommentarer

carro

07 Jul 2007 19:21

Extra jobbigt när man stör sig på sambon övber saker han gör/inte gör, och kommer på att det var samma saker ens mamma störde sig på att man själv gjorde/inte gjorde...

Kommentera

Publiceras ej