Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken

1kommentarer

Ja, nu är jag här igen. Klickat mig fram till den stora vita rutan som finns till enbart för att jag ska fylla den med text. Har varit här några gånger de senaste dagarna. Klickandet fram hit går enkelt och fort men sen sitter jag med fingrarna vilandes över tangenterna och blicken på det blinkande strecket som likt en spindel ska lämne efter sig en väv av mina ord. Med det kommer inte ett enda. Efter några minuter i den ställningen klickar jag mig tillbaka ut härifrån och vidare bland alla sidor. Mitt liv kanske är just så trist just nu?! Ja, det är nog det... Får hoppas att det vänder snart!

Saker som grämer mig:
  • att jag häromdagen hade chansen att göra en grej som egentligen kostar 400:- helt gratis men tackade nej.
  • att den blå himmel jag vaknade till nu genomgår förvandlingen till vit/grå.
  • att jag var tvungen att lägga en massa pengar på ett bilbatteri när jag egentligen vill köpa nya semesterkläder.

1 kommentarer

carro

11 Jul 2007 21:29

Skrivkrampen drabbar även den bästa (mig tex). Tror att det bäst botas genom att skriva, vad som helst. Till slut lossnar det. Eller inte. Men då har man fått till en helt ny stil på bloggen: det här har jag gjort idag-stilen.
För övrigt har jag oftast inte så tråkigt när Henrik jobbar dag. Det innebär nämligen att han slutar klockan 14. Vilket är en tidpunkt på dagen som oftast, som mest, inneburit att jag hunnit borsta tänderna och ätit frukost... ;)

Kommentera

Publiceras ej