Halvvägs till 50

5kommentarer

Jaha, idag är man där. Halvväs till 50, trekvarts till 75 och trefjärdedels till 100. Med tanke på allt jag hunnit med den här första halvan är jag inte superorolig över att inte hinna med allting jag vill på den andra halvan. Bara lite orolig att en del av det jag vill krockar med andra saker jag också vill. Det är ändå bra att man fyller år en gång om året så att man blir påmind om att tiden faktiskt går och att man ska göra något med den!

Idag är det en regnig semesterdag igen. Funderar på en shoppingrunda och köpa presenter till mig själv eftersom festen inte är förrän på lördag... Försöker räkna ut hur mycket jag får spendera bara, har aldrig varit någon stjärna i matte bör väl tilläggas.

5 kommentarer

carro

28 Jun 2007 14:02

GRATTIS! ;)

Lisa

28 Jun 2007 21:52

Åh! grattis grattis grattis.
Lite i efterskott... skäms.

Jocke/Jan-e

01 Jul 2007 11:18

tre fjärdedelar till 100 är väl ändå 75 ? ;)
trekvart av 75 är väl ändå... ~56 ? ;)

Bambi

01 Jul 2007 14:19

Vad hade du för betyg i matte nu igen? :) hihi. Hoppas att ni hade trevligt resten av kvällen igår... Kram kram

Jeanette Sandberg

01 Jul 2007 14:45

Tack för en trevlig lördag med god tårta :) Kul att få träffa hela din stora familj igen även om några systrar var ute på vift .. ;)

Kommentera

Publiceras ej