Dagen D

0kommentarer

Idag är det dags att skriva det här provet som jag tjatat om. Bara några timmar kvar nu. Funderar på hur jag bäst ska fördriva tiden fram till provet. Det står mellan att läsa lite till och att ta en promenad. Inget av det känns riktigt ultimat. Läser jag mer nu är jag rädd att det blir fullt och mer viktiga saker som jag läst innan ramlar ut för att den nya ska få plats. Hörde något om att stoppa en öronpropp i ena örat som motgift men vet inte hur effektivt det är? Lever även i en räddsla för att röra mig då det kanske leder till att kunskap trillar ut.

Vill ha så få intryck som möjligt tror jag så att jag endast minns det som jag ägnat mig åt att läsa de senaste dagarna. Men att bara sitta och titta i taket gör mig alldeles för nervös. Ett spinningpass skulle vara den ultimata lösningen tror jag, men mitt gym har inget som passar i tid och till något annat gym hinner jag inte.

Usch, måste stänga av tv'n i alla fall. Vill inte att morgonnyheterna ska spelas upp när jag försöker hitta fakta bland regeringsformer och diabetessymtom.

Ja, jag är nervös.

Kommentera

Publiceras ej