Det är över nu...

2kommentarer

Ja, nu har jag gjort det. Jag vet att alla säger att det inte gick bra när de preis gjort ett prov och sedan när de får veta resultatet så har de typ tre poäng från full pott. Jag HOPPAS att jag är en av dom! För när någon nu frågar mig hur det gick ruskar jag på huvudet med ett "Nä".

Lång väntan på resultatet nu. De ska skicka det till oss under oktober, närmare slutet.

Nu ska jag kasta mig över alla skönlitterära verk som jag längtansfullt lagt åt sidan under den här hemska perioden med Samhällsguiden. Jag ska även tillbringa mina lediga stunder mellan uppdragen med alla radioprogram jag poddar i öronen sörplandes latte på något fik istället för i bibliotekens tysta lässalar.

Jag tror det känns skönt att det är över oavsett hur det nu har gått! Kunde kännas bättre om jag vore lite mer säker på att jag klarat det men hur som helst kan jag nu inte längre påverka resultatet. Jo, de känns skönt att det är över!

Nu ska jag äta makaronipudding och sen väntar träning och Deadwood-kväll med favoriten.

2 kommentarer

Lisa

05 Sep 2007 21:06

jag håller tummarna!

Jane

06 Sep 2007 08:15

Hoppas allt är bra med dig malin, det var länge sedan nu! Hoppas vi ses snart:) Jag är så nyfiken så jag måste fråga om Rut har kommit än?? Hörde att det var på g... Hälsa alla i familjen så hoppas jag att vi ses igen snart och att ni alla har det bra. Massa kramar från kusinen Jane

Kommentera

Publiceras ej