Lättlurad vs Ytlig

1kommentarer

Jag är absolut en sådan som går på lätta försäljningsknep som till exempel Libresse design edition. I vanliga fall är jag trogen Always-användare men ändå slank det istället ner ett paket libresse design edition i varukorgen sist. Varför?! Jag vet ju att jag inte tycker libresse är bekväma, jag vet att jag inte kommer ägna någon längre stund åt att betrakta omslaget till bindan, ändå lockas av så enkla saker som lite kul design.

Det här fenomenet går igen i en del andra områden kan man väl säga... Jag väljer ibland bok efter omslaget till exempel. Vad är det för sätt att välja en bok på?! Väljer inte alla böcker jag läser på detta sätt men jag måste erkänna att det händer, speciellt med pocketböcker. Ibland fastnar jag för en bok på grund av dess omslag och bryr mig inte ens om att läsa baksidan utan slår bara till helt enkelt. Ett köp av gris i säck kan tyckas!

Inser nu att det här kan vara ett tecken på min grad av ytlighet, är något fint på utsidan antar jag helt enkelt att insidan inte är helt tokig den heller. Eller?!

Men som ett litet tips så blev det faktiskt lite lite roligare den här månaden tack vare libresse design edition....


1 kommentarer

Åsa

15 Sep 2007 16:49

Inte lätt i dagens samhälle att gå efter det man faktiskt vet är det viktigaste - INSIDAN!...när man blir bombarderad av så många utsidor varje minut...inte alltid lätt att försöka kämpa mot...
Ps...min pocketbok är precis så bra som jag trodde=mkt nöjd!Ds...

Kommentera

Publiceras ej