Olycksfågeln

1kommentarer

Camilla Läckbergs Olycksfågeln blev först ut av all skönlitterär läsning jag har att ta igen efter alla månader med Samhällsguiden inför auktorisationsprovet. När jag klockan 08.51 på min lediga dag lyckats baka en kaka till väntande besök, vikt tvätten, dammsugit, diskat och bäddat lutade jag mig tillbaka med Olycksfågeln. Väldigt bra läsning! Hon kan det här med att ge en lite i taget så att man närmar sig lösningen varje sida. Inte som ibland när man de sista 30 sidorna serveras lösningen och känner sig korkad för att man inte kunnat lista ut ett endaste dugg.

Nu kommer snart syster med sina barn. Trevligt!

Lyssnar på James Blunts nya All the lost souls. Höstmysig!

1 kommentarer

larssson

14 Sep 2007 10:33

Läckberg är grym!! den sista boken, Tyskungen.. klart bäst! :)

Kommentera

Publiceras ej