Tiger-jackan är min!

3kommentarer

Hemma och dushad efter två pass på gymmet igen. Härligt! Nu kan jag avsluta denna vecka med ångest inför nästa i soffan med stackars favoriten som är blek och har huvudvärk.

För ett tag sedan fick jag span på en väldigt snygg jacka från Tiger. Jag började genast fundera på en finansieringsplan. En sådan var närmare än jag trott. Jag har ju lagt ut en del friskvårdspengar som jag nu kan kräva min kära arbetsgivare på och vem hade kunnat tro att denna summa motsvarar exakt vad jackan kostar? Kunde det vara bättre uträknat?! Så idag kom jag äntligen ihåg att fixa kvitton från gymmet som jag lämnar in imorgon med en stor förhoppning om att de hinner fixa så att de kommer med lönen denna månad. Då är jackan min! Ska bli så skönt att slippa frysa!

3 kommentarer

Madeleine

16 Sep 2007 18:58

Kul att unna sig ngt riktigt fint:)

Lisa

17 Sep 2007 19:58

skulle gärna vilja ha ett bildbevis på jackan och dens ägare sen om det inte är för mycket begärt :)

Jeanette

21 Sep 2007 14:34

Skicka upp en bild ..

Kommentera

Publiceras ej