Regn i ottan

2kommentarer

Klev ur sängen tidigt för att avverka löppasset som står på schemat idag innan jag ska iväg och jobba hela dagen. Sådär frusen som man kan vara när man lämnat sänghalmens värmande dun hoppade jag i springtajtsen på vägen till toaletten. Som förstenad fastnade jag mitt i ett språng när mina ögon skådade köksfönsterrutan, täckt av regn... Nej, där går gränsen även för mig! Springtajtsen åkte av och jag kröp ner mellan de inte helt avsvalnade lakanen en stund till.

Nu ska jag iväg och jobba, först med Chefen och senare med Kollegan. Så får jag springa ikväll istället...

2 kommentarer

kollegan

02 Dec 2008 21:55

att du ens funderar på att ge dig ut o springa före en heldag! jag är imponerad.

kollegan

02 Dec 2008 21:56

att du kröp ner igen visar ju att du är mänsklig ändå :P glömde säga de!

Kommentera

Publiceras ej