Veckans träningsinlägg

0kommentarer

Så är det söndag på nytt. (Har hört av någon som verkade vara en klok man att man inte ska tänka "igen" utan istället "på nytt", fundera över skillnaden en stund så förstår ni!) Sängen var riktigt skön imorse, nästan så att jag chockade mig själv med tanken jag skiter i att gå upp och springa TSM, jag stannar här i värmen hos favoriten istället men upp klev jag i alla fall. Svårt att få i mig mat just nu så en halv grötportion senare var jag klädd och knallade mycket trött iväg med P3 morgonpasset i lurarna. På schemat stod medelhård distans, vilket betyder att man höjer tempot lite på en längre sträcka. Närmare bestämt 6minuterstempo i 7km.

Det gick så himla bra!

Nu ska jag duscha och sedan ska jag läsa klart Nicholas Sparks The Notebook och dricka te.

Veckans träning
Måndag: Muskel
Tisdag: Löpning
Onsdag: -
Torsdag: Löpning
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: TSM

Kommentera

Publiceras ej