Fastnat

1kommentarer

Slog mig ner med kära MacBooken i knät för att i Istore försöka leta upp två låtar som jag hörde på träningen idag men utan framgång. Brukar funka super att memorera lite av texten och googla det för att få fram vad låten heter och vem som gjort den men kommer inte ihåg tillräckligt mycket av texten. Den andra låten var en skön version på gamla klassikern Stand by me, men inte lyckats hitta den heller. Har bokat in samma pass nästa vecka så jag kan memorera lite mer av texten och kanske lyckas bättre då.

Nu ska jag ta och duscha, luktar faktiskt rätt illa. Sådär som man gör efter spinning. Sedan ska jag ta en smörgås av den supergoda limpan jag köpte som innehåller alldeles för mycket sockerarter och alldeles för lite kostfibrer =)

1 kommentarer

caroline

09 Jan 2008 10:52

yes Spinning är great! (minns du vilken slogan?)

Kommentera

Publiceras ej