Jobbiga människa

1kommentarer

Nu kommer min "autistiska" sida fram igen, är så himla jobbig när jag inte bara kan finna mig i situationen och tänka om. Lite förändring av dagen innebär att träningen jag bokat klockan 10 inte blir så himla praktisk, fortfarande vill jag träna idag men nu kan jag inte bestämma mig för vad jag vill träna och när. Skulle vara skönt att träna och duscha innan vi ska till banken men antingen blir det ett pass jag aldrig provat förut och är en liten aning skeptisk till, eller så blir det liten aning stressigt efter ett spinningpass. Alternativet är såklart att träna efter vi varit på banken, enda nackdelen är två duschar i så fall. Jag blir så torr. I och för sig är det bara att smörja in sig. Okej, så får det bli. Eller?!

Förstår ni att jag blir trött på mig själv?

1 kommentarer

caroline

28 Jan 2008 11:34

fast det är ett jäkla gissel att smörja in sig faktiskt!

Kommentera

Publiceras ej