Min nya

1kommentarer

image117
En röd och fin Ipod Shuffle ska bli min bästa kamrat under kommande löpträning! (Det bästa med att den är röd är att det innebär att Apple ger en del av pengarna till en fond för AIDS-bekämpning i Afrika.)

Uppdatering

Nu har jag försökt fylla min nya fina röda shuffle med den ultimata musiken för löprundan men det har gått sådär! Är väl ofta så att man sällan kommer på låtarna när man sätter sig ner för att komponera ihop en spellista... Har surfat runt på bloggar och forum... Nu vänder jag mig till er! Era top-3 träningslåtar någonsin vill jag ha! Gammalt eller nytt spelar ingen roll bara det är de där låtarna som fick er att orka de sista benböjen på Bodypumpen, den sista låten på värsta spinningpasset eller den brantaste uppförsbacken på löprundan!

1 kommentarer

carro

02 May 2008 16:03

Stronger med christina aguilera ("thanks for making me stronger"-strofen passade väldigt bra på sista superslow-bicepsövningen)

99 luftballons (spinninglåt som man inte kan köra halvdant till)

The final countdown (bara för att)

Kommentera

Publiceras ej