Nöjd med dagen

1kommentarer

Som sagt så har morgonträning blivit grejen. Idag var jag för andra dagen i rad ute på en runda efter frukost. Ja, jag kör efter frukost eftersom jag är sjukt hungrig på morgonen. Vädligt skönt att starta dagen med att känna sig nöjd med sig själv! Blir repris imorgon.

Har även hunnit med en sväng på nyöppnade ICA Maxi här i närheten. Kanske inte den bästa planlösningen eller vad man ska säga. Efter vad som kändes som hundra trappor fick man gå igenom hela icke-livs-avdelningen för att sedan ta en trappa ner till sjäva livs-avdelningen. Men ICA Maxi är ändå ICA Maxi! En kasse full med mat till nyöppningspriser följde med hem. Korv och sylta och pastej och ostkakor... Nästan i alla fall... 150kr och kylen blev ungefär full.

Nu på sena eftermiddagen har jag faktiskt målat lite lister. Vi har bott här i över ett år och ändå är inte alla lister målade ännu. Tagit det lite vart efter som skulle man kunna säga. Men nu är i alla fall hela listerna runt "gluggen" skinande vita, får se om Favoriten märker det när han kommer hem. Vilket han gärna får göra snart för jag är skithungrig!

I min lilla ånger över att inte åkt till Småstaden för att besöka Onsdagsklubben ska jag ordna lite mysmiddag. De sade faktiskt på RixFM för en stund sedan att det är helt okej att hälla upp ett glas rödvin idag och jag har väl inte precis rykte om mig att vara obstinat. Eller?!

1 kommentarer

Lisa

12 Aug 2009 19:26

Men mår du inte dåligt då? jag måste typ ha tre timmar efter frukost innan jag kan träna, speciellt om jag har druckit kaffe...

Kommentera

Publiceras ej