Är det det här de kallar kärlek?!

1kommentarer

Kanske är det vårkänslor? Eller kan det faktiskt kännas såhär efter 8 år 6 månader och 6 dagar?

Har haft en mysig dag med Favoriten hela dagen. En liten tur i butiker, de där dyra som Favoriten gillar och de där inte fullt så dyra som jag gillar. Lunch i solskenet, sushi till mig och Max-mat till Favoriten. Vidare till annat solsken med kaffe och tidning. Inget prat, bara sitta bredvid varandra med varsin kaffe och tidning och njuta. Några ord ibland...

Det är så skönt att ha någon det inte är jobbigt att inte tycka lika som. En person som man kan vara bekvämt tyst och osocial med. Att inte tycka om samma saker men ändå tycka om varandra...

Nu ska vi laga middag och sedan blir det ännu en lugn kväll med Robinson. För imorgon ska jag springträna medan Favoriten ska golfa. Och det gör inget att han inte har drivet som jag har att springa långt och mycket. Känner heller inte minsta press att börja slå små vita bollar det längsta jag kan.

Ändå tror jag inte någon annan skulle passa bättre in i mitt liv än just Favoriten!

1 kommentarer

Pollys mamma

03 May 2009 20:54

Men åh vad det låter härligt att känna så efter drygt 8 år. Det hoppas jag oxå att jag kommer göra =)

kul att läsa lite om din vardag!

kramkram

Kommentera

Publiceras ej