Baksjuk

0kommentarer

Idag har jag en lite lugn och skön förmiddag innan jobben drar igång på eftermiddagen. Lite "jobbat-hårt-bakis" eller vad det nu ska få kallas. Jobbat tre hela dagar där de börjat tidigare OCH dragit över och använt sig av ett språk som tvingar min hjärna att jobba på alla cylindrar. Tröttheten efter ett sånt sitter i lite ungefär som en baksjuka. Då är det skönt med en lugn förmiddag.

Hinner tvätta lite kläder, speciellt sådana avsedda för träning. De verkar aldrig sluta fylla tvättunnan tyvärr. En hel del tid av förmiddagen har jag lagt på att jaga folk som enligt uppgift sitter på, för mig och Kollegan, värdefull information. Inte så lätt som man kan tro att få rätt person på tråden!

Nu ska jag se om det finns någon som vill ta en afterwork denna soliga fredag.

Kommentera

Publiceras ej