Fortsatt ledig

1kommentarer

Jaha, nu är allt tvättat och vikt och inlagt i skåpen. Alla saker som låg och skräpade här och där är återlämnade på sin rätta plats. Golven är dammsugna och faktiskt även på vissa ställen moppade. Lunch har jag petat i mig och det där jobbmaterialet ligger tryggt i min mailinkorg. Sitter nu här med en känsla av ett enda stort check!

Vet inte riktigt vad jag nu ska göra resten av dagen... Men är jag rastlös för det? Nej, jag njuter! För en enda gångs skull tror jag att jag kommer kunna klara av att inte ha så mycket göra en hel dag. Näsan snorar så jag tror jag hoppar passet med TSM ikväll. Nästa gång löparskorna snöras på är det alltså för att ta mig 21km runt Göteborg. Härligt!

Nej, nu tror jag att det får bli en stund med någon av böckerna jag fick med mig hem från biblioteket i tidigare i veckan...

1 kommentarer

Lisa

14 May 2009 23:27

jag har för mig att du gillar henne?

http://www.amelia.se/blogg/annika-sjoo/

Kommentera

Publiceras ej