Ledig torsdag

0kommentarer

Har varit lite tokigt mycket jobb och annat det senaste så här sitter jag och känner en sorts pusta-ut-känsla. Så skönt med en ledig dag såhär lite mitt i. Som vanligt på mina lediga dagar börjar jag med att köra några maskiner tvätt. Dock inte så mycket, halsontet har gjort att tillväxten av svettluktande träningskläder i tvätttunnan stagnerat. Men några strumpor och sådär behöver vara rena till Göteborgsvarvet i helgen.

Tror inte jag ska göra speciellt mycket idag. Bara ta det lugnt och fixa lite här hemma, plocka i ordning och sådär ni vet. Kanske börja packa så smått inför en Göteborgsweekend med syrrorna och lilla mor. Eventuellt en löprunda med Team Stockholm Marathon ikväll. Har inte ont i halsen längre men lite snorig i näsan.

Nej, ska ta tag i dagens uppgift att jaga material till jobb igen. Var kommer alla förberedelsekrävande jobb ifrån? Brukar väl aldrig ha sådana och nu två stycken på kort tid. Jaja, lite roligt är det också...

Kommentera

Publiceras ej