Söndagstristess

1kommentarer

Ja, så är det snart söndag kväll och jag börjar bli utråkad. Blev himla trött efter dagens TSM-träning så jag har mest bara tagit det lugnt hela eftermiddagen. Liten stund på spikmattan med go musik i lurarna. Sedan lite Californication-marathon, har ni missat den TV-serien har ni något att se fram emot! Hank Moody, mina damer och herrar!

Nu väntas Favoriten vara på ingående lite när som helst. Han skulle visst ha med sig något ätbart också, härligt!

Imorgon börjar en nu vecka som innebär en hel del jobb. Känns bara bra, är lite på topp efter fredagens jobb faktiskt. Å ena sidan har jag svårt att tycka att jag är speciellt bra men å andra sidan kan jag leva länge på att det gått inte helt åt pipsvängen. Så det kanske tar ut varandra en aning?! Även om jag vet att vore bättre att ha förmågan att tycka att man är bra på det man gör.

Jaha, nu är det bara att ta sig an rastlösheten som kommer krypande...

1 kommentarer

caroline

03 May 2009 21:25

trivs med spikmattan?

Kommentera

Publiceras ej