Vårshopping

0kommentarer

Idag hade jag en mjukstart på veckan jobwise. Så jag tog all den där tiden som lätt blir över och promenerade till jobbet, det tog sin lilla tid. Ändå blev jag lite tidig och hann med att kika i några butiker när jag var nästan framme. Farligt, farligt! En liten påse med en skjorta och ett plagg som jag inte vet vad jag ska kalla det fick jag med mig hem. Skjortan är i sådan lite herr-modell ljusblå och det här andra plagger alltså... Också ljusblått med lite vita ränder. I fram är det kort, på gränsen för kort för att vara tunika men i bak är det långt som en känning. Men himla fin!

Nu har jag precis varvat ner genom att ligga på spikmattan en stund... Och ja, jag tror jag gillar den. Blir inte så avslappnad som Favoriten som somnar varje gång han lägger sig på den men tycker ändå det är skönt!

Imorgon väntar heldagsjobb!

Kommentera

Publiceras ej