Min bättre hälft...

1kommentarer

...när det kommer till jobb måste vara Kollegan. Vet ingen annan som ser begravning när jag ser dop eller vars namn passar så bra ihop med mitt att de tillsammans faktiskt blivit ett dubbelnamn i vissa kretsar. Det började nog med att de inte kunde skilja oss åt så de ropade båda namnen i ett dubbelnamn till vem de än såg. Inte så konstigt då om jag på ett sätt kommer känna mig halv när vi under en tid inte kommer kunna jobba ihop så som nu.

Ännu mer kommer jag sakna barnvagnspromenaderna, fikastunderna och att se Lilleman utvecklas och charma med sina busögon.

"Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig"
.Lars Winnerbäck

1 kommentarer

Kollegan

25 Sep 2011 22:44

Det där med dop o begravning kommer jag skratta åt länge till. Tänkte jag ska bjuda på många fler luncher innan ni flyttar så jag har lite att komma ner o ta igen sen :) Du är också min bättre hälft i jobbet!

Kommentera

Publiceras ej