Herr Beckman, this is for you

6kommentarer

Tekniken kan alltid slipas, rumpa någon centimeter upp eller ner, axlarna lite mer avslappnade. Att få ha tidtagningsredskapet i fred skulle också uppskattas, hittade en flaska ansiktskräm att muta med. Den flaskan lyckades Killen nyss, medan jag höll på här, få av korken och smeta ut innehållet över golvet, sina byxor och lite i håret också.


Nya utmaningen: (klicka för att komma till video där övningarna visas om du behöver) Jag tänker mig att utmaningen består i att med start måndag göra övningarna tre varv varje dag till och med söndag. Är du med?

6 kommentarer

Lisa

09 Mar 2012 18:54

Ja! Men kanske med en smula modifikation. Vi får se.

carro

09 Mar 2012 23:24

MEN LISA!? Vad är det jag ser? Du nappar på detta, men inte bitch 2012?

Lisa

10 Mar 2012 13:35

Hehe, min karaktär klarar inte utmaningar som över en vecka långa... Lite sorgligt men väldigt sant.

Herr Beckman

12 Mar 2012 08:46

Jag provar med 30 sekunders vila, får se hur det går! :) Nu kör vi!

Samma.

12 Mar 2012 09:01

Oj, det var mycket tyngre än jag trodde! Klarade 2 varv. Men jag väntar nog en stund med det tredje varvet. Helt fantastiskt jobbigt!

Lisa

12 Mar 2012 15:02

Ser först nu att utmaningen var till Henrik! Glömde visst läsa rubriken...

Kommentera

Publiceras ej