Återblick

2kommentarer

Har varit iväg på övernattningsjobb och fått den årliga självförtroendeboosten. Den här gången bakades det dock i något som framstod mer som om ett diffust erbjudande. Lika generad som för ett år sedan men så mycket mer förvirrad över vad jag vill egentligen. Eller jag vet vad jag vill men det visste jag ju under hela min utbildning också, bara det att det jag visste att jag ville då inte verkar vara det jag vill nu. Det som verkade vara ett ouppnåeligt mål då verkar helt plötsligt breda ut sig framför mina fötter och jag vill inte ens ha det. Eller!?

Återigen, ni som vet... Ni vet!

2 kommentarer

carro

14 Nov 2008 20:21

Och jag känner mig utanför!

kollegan

14 Nov 2008 22:47

förstår precis vad du menar! de har nog varit en dröm för många att bli accepterad av den där, men de visade sig inte vara något man vill ha när man vet hur bra men kan ha de hos chifen! men jag förstår att du får den där dosen av beröm varje gång, det är du värd!

Kommentera

Publiceras ej