Vinnande team

1kommentarer

Så är två jobbmässigt tuffa dagar över. Helt slut i min lilla hjärna! Men finner ändå inom mig en skön känsla av att vara nöjd med min insats. I stora drag... Klart det alltid finns saker som kunde gjorts bättre men i det stora hela är jag nöjd. Det stunder jag inte minns med lika stor belåtenhet är istället de stunder som jag imponerats av Kollegan. Så sammantaget är vi ett bra team, som om vi inte visste det innan.

Nu skiner solen och skänker lite värme, äntligen! Jag borde ge mig ut och springa intervaller men skjuter det på morgondagen eftersom jag har en liten kvällsdejt med Gammal kollega inbokad ikväll. Inte långt kvar till det stora målet Stockholm Marathon nu... Om 10 dagar är det dags att se hur långt det senaste halvårets träning räcker. Ska bli så himla kul!

Har funderat lite över att lägga in några låtar i lilla Shuffel som jag kan lyssna på som uppladdning. En given låt är "The one and only" med Chesney Hawkes. Tips på andra låtar som peppar?! Har också en del mantran eller vad man ska kalla dem som jag tror kan komma att funka när tröttheten sätter in. Känner mig härligt och nervöst laddad för den stora utmaningen!

1 kommentarer

Lisa

19 May 2009 17:51

på tal om shuffle, du har möjligtvis inte en nano liggandes som du vill sälja? eller någon du känner? har nämligen inte helt kunnat släppa tanken på att börja jogga...

Kommentera

Publiceras ej