Om bara du slog en signal!

0kommentarer

Inte idag heller har jag fått veta huruvida de vill ha mig eller inte. En sak jag inte kan sluta tänka på är att jag fick veta att det ringt från DET numret under tiden jag pratade i telefonen (man får ju veta sånt med tre). Men de hade inte behagat lämnat nåt meddelande. Alltså var det inget inställt uppdrag, sånt pratar de in meddelande om det vet jag... Antingen var det förfrågan om ett uppdrag eller så... Åååå, jag vågar inte tänka tanken!!! Och nu är det ju efter kontorstid så jag får veta först imorgon!

Käre Gode Gud!!! Gör så att de ringer med ett positivt besked first thing imorgon!!! SNÄLLA!!!
(Ni ser hur desperat jag är!)

Nästan lika desperat som den här tjejjen! Fast på ett helt annat sätt!

Nu ringer min lover!!!

Kommentera

Publiceras ej