Go back to where you came from, Mr Kilo!

2kommentarer

Jag förstår inte vad det är som vissa kilon finner så tilltalande med min kropp?! Det där som jag var så glad för att det hade gått upp i rök har visst behagat komma tillbaka igen. Hur?! Me not understand!!!

Idag är jag stolt över min gamla klassis som är så himla cool och är med och skriver historia redan efter ett halvår i tjänst! Iofs var det ett tag sedan hon utförde kanske det största under sin karriär men det var idag jag såg det i en viss tidning! SÅ collt alltså!

Är också stolt över min modiga väninna som satsar på det hon tror på! Kanske ser hennes blogg inte mycket ut för världen just nu men håll er uppdaterade, ni kommer inte ångra er!!!

2 kommentarer

carro

05 Sep 2006 23:24

vem är denna hemlighetsfulla väninna? Och vad är det för företag? Säger man a får man säga smygreklam.

T

12 Oct 2006 12:40

Japp håller med ovanstående, mer info TACK!

/ T

Kommentera

Publiceras ej