Vad är det med mig?!

1kommentarer

Jag brukar vara sjuk ungefär två gånger om året i snitt. Nu har jag varit sjuk två gånger på ungefär en och en halv månad!

Jag brukar aldrig bli så pass sjuk att jag inte kan utföra mitt jobb. Idag började jag tvivla efter att jag tvingats lämna rummet där vi satt och jobbade för en hostattack! Sedan fick jag en plötslig kallsvettningattack appropå ingenting, blev också lite knepigt att bara fortsätta med mitt jobb som om inget hänt. I mitt jobb ingår det ju trots allt att ha en del ögon på sig.

Vad är det som hänt?!

1 kommentarer

carro

20 Sep 2006 10:36

det är när ordet karens kommer in i bilden som man helt omedvetet blir sjuk oftare, för att man anstränger sig så för att itne bli sjuk. Är man på ett nytt jobb har man även "jobbigt att sjukskriva sig såhär i början när man vill vara duktig"-faktorn som spelar in.

Kommentera

Publiceras ej