BH-issue

0kommentarer

Jag har överträffat mig själv med hästlängder idag genom att shoppa loss på bh:ar, helt olikt mig faktiskt! Jag har väldigt svårt att slå till när det gäller just bh:ar. Vet egentligen inte varför, det är inte så att har någon konstig storlek som gör det extra svårt för mig. Nej, Sveriges vanligaste bh-storlek borde inte innebära något problem. Jag tycker det finns många fina och allt sånt men det blir helt enkelt aldrig någon affär av. Men nu är bh-fronten uppdaterad och de gamla fula hemska sakerna ligger nere i soprummet i sin väl förtjänta sista vila. R.I.P mina gamla trotjänare!

Har faktiskt flytit nästan lite för bra på shoppingfronten det senaste. Nyinvigning av Gina-butik i shoppingcentret här nära resulterade i en klänning och en liten piké. Även en del annat har inhandlats så nu är det väl bara vårens vita byxor kvar (blir märket tiger modell skogsberg tror jag), de fanns inte i min storlek i butiken jag var in i idag så det blev en tröja istället =)

Kommentera

Publiceras ej