Fortsätter på VILL-HA-temat

2kommentarer

Idag sprang jag som hastigast in på Lindex i jakt på just ingenting speciellt och där lås de plötsligt. Precis de skorna jag vill ha! Blev inget köp dock på grund av snart avgående fädmedel men jag får hoppas att de finns kvar på måndag när jag har vägarna förbi igen! Ni ska få se så söta de var!

Planeringsdagar med jobbet torsdag-fredag. Tema: Ingen tycker om förändring men alla vill ha omväxling. Eller något i den stilen i alla fall, ungefär som att alla vill till himlen men ingen vill dö liksom... Ha kakan och äta den... Får se vad det blir av det hela!

Nu ska jag vårda mitt sår som jag lyckades få när jag körde ner handen i ett trasigt glas.

2 kommentarer

carro

18 Apr 2007 23:13

Blivit mer uppdatering -väldigt skoj! Noname interiör hade dem för några veckor sedan.

carro

19 Apr 2007 12:41

Jag kan ju börja på ett annat program... Som jag redan tänkte på för några veckor sedan, men övertalade mig själv att nej, socialpedagog blir bäst - är ju bara 2,5 år kvar.

Kommentera

Publiceras ej