Irriterad och arg

1kommentarer

Just nu är jag irriterad! Irriterad på mitt kontrollbehov som nog kanske är grunden till de övriga sakerna jag är irriterad på... Skickade iväg det där stora irritationsmomentet på två ben till gymmet så jag slippet se det en stund, skönt! Men nu är jag irriterad för att jag skickade iväg honom för jag behöver in på hans inloggning på datorn för att kunna stänga ett program för att sedan kunna öppna samma program på min inloggning men han har lösenordsskyddat sin. Vad nu nyttan med det är när vi är hela två personer som använder denna dator?!

Imorgon åker vi väster ut över helgen. Hoppas att jag inte är lika irriterad då!!! Vill vara glad och söt flickvän hela helgen som planerat men just nu känns det låååångt borta!

Blev av med 30:- nyss också för att tre småkillar hade knytit varsit huckle på huvudet och ringt på min dörr. Vad ska man säga när de står där och ser fula ut liksom?! Hela korgen var smockfull av godis också, jag hade inget hemma eftersom irritationsmomentet valde att inte höra mig säga att jag ville stanna och köpa godis när vi var ute med bilen förut. Tanken att stoppa ner handen i korgen och ta och sen lägga tillbaka och få det att se ut som om jag lagt dit godis slog jag bort. Och det var uppenbart att korgen inte hölls fram som i ett "Varsågod, Glad påsk!" Men vad gör man inte för traditioner?! Och hade det inte varit så att jag redan innan var hemskt irriterad så hade jag tyckt att de var söta och att det är härligt med påsk och traditioner...

1 kommentarer

carro

07 Apr 2007 12:52

Urgh. Jag är glad att vi har portkod - inga påskkärringar här inte. Du kunde väl ha gjort som någon gjorde i något barnprogram - lagt i något från skafferiet - russin, mjöl, bakpulver...

Kommentera

Publiceras ej