Filmfrossa

1kommentarer

Idag är det tekniskt sett sista dagen på semestern för mig. Självklart ledig lördag och söndag också men det är ju helg så då hade man ju varit ledig ändå, därför räknar jag idag som min sista dag. Har precis snabbstädat och ska ge mig iväg till videobutiken. Regnar idag så det blir filmfrossa sista dagen på semestern. Hade helt klart kunna tänka mig annan aktivitet men inte mycket man kan göra åt sådana saker som vädret.

Tror jag kommer få bästa avslutet på semestern imorgon i alla fall. Är ju ett vinnande koncept så vad kan det bli annat än succé?!

Läste just det här i en av mina stammisbloggar. Det bidrar verkligen till ökad irritation när det gäller lågprisbolagen.

Videobutiken nästa!

1 kommentarer

carro

10 Aug 2007 11:50

När semestern är över kanske du kan svara på mitt mail? Jag menar: man vet ju inte hur länge jag kommer att ha tid att läsa mail och så... *utnyttjarsituationen) ;) (men framför allt är jag ganska rastlös och det känns inte som att jag kan maila dig igen, utan att du mailat tillbaka - very knivig situation) kram kram

Kommentera

Publiceras ej