I did it again

0kommentarer

Igår var jag och lunchade med en vän. Blev en liten promenad runt stan såklart. Hade spanat in en klänning i Visby som där inte fanns i min storlek men självklart dignade klädstången i butiken här hemma av just samma klänning i precis min storlek. Jag provade och vände och vred. Funderade och funderade, egentligen har jag ju inte råd med några klänningar alls. Samtidigt ekade det i mitt huvud att favoriten tyckt att den här klänningen var väldigt fin då där i Visby. Och hur tror ni det slutade?! Jag köpte såklart ännu ett klädesplagg jag inte alls har råd med! Varför gör man så?! Verkar aldrig som man lär sig?!

Idag regnar det. Jag som tänkt ligga och lapa sol. Istället får det bli fixa och dona här hemma... Tur att mitt hem är ganska så fixat och donat redan så jag kan lägga mig i soffan och kolla dvd eller läsa...

Kommentera

Publiceras ej