All good things come to an end

0kommentarer

Nu har jag precis beslutat mig för att denna sjukperiod får lov att vara över. Ringde och meddelade att jag är åter i tjänst imorgon. Vet inte om det är klokt egentligen men jag känner mig inte tillräckligt sjuk för att ligga här och ha tråkigt längre. Ska bli skönt att slippa soffan och filten och de här fyra väggarna!

Ikväll ska vi nog åka och handla mat inför den stundande helgen. Hoppas att inte alltför många tänker samma tanke som vi!

Mitt nya VISA-kort kom idag också så nu kan jag ut och spendera igen. Känns skönt! Dessutom var det ett snyggt svart med rätt banklogga på, det jag hade innan var helt feltryckt och hade en helt annan banks namn på sig.

Vad jag längtar allra mest efter just nu (förutom mina småstrumpor och julaftonskvällen hemma i mammas trånga hörnsoffa...):

image79

Kommentera

Publiceras ej