Första sjukdagen sedan augusti 2006

0kommentarer

Idag är jag hemma från jobbet, sjukanmäld. Det är min absolut första sjukdag någonsin hos den här arbetsgivaren. Känns inte bra att förstöra sin egna så bra statistik såhär när det bara är drygt fyra veckor kvar tills jag entledigas från min tjänst för att börja på nytt. Men vad ska man göra när kroppen säger ifrån så tydligt som med att svimma mitt under ett uppdrag.

Har aldrig svimmat i hela mitt liv! Och om man nu ska önska sig omständigheter angående sådan saker som svimmningar så kanske jag inte hade valt att svimma mitt under pågående uppdrag men... Väldigt chockartad upplevelse å idag är jag hemma.

Så länge sedan jag var hemma sjuk så jag vet nästan inte vad jag ska göra. Tips?
Tills dessa ramlar in ska jag rota bland alla dvd:er och se vad jag hittar förutom damm...

Kommentera

Publiceras ej