Magnetism

1kommentarer

Lagom till att jag ska sätta igång med julklapps-shoppingen (alltid sent ute) har mitt VISA avmagnetiserat sig. Beställde ett nytt som ska komma inom en vecka vilket innebär senast på torsdag. Vet att man kan betala med kortet ändå, provade det en sväng i torsdags och kan upplysa om att stressade julshoppande människor bakom i kön fick något svart i blicken när de insåg att jag var en sån krånglig kund som inte själv drog mitt kort inom en microsekund efter att "dra kort" börjat lysa i displayen.

Så, blir väl som vanligt. Julklappsshopping 23 december. Ger mig lite tid att komma på vad alla ska få också...

1 kommentarer

caroline

20 Dec 2007 11:44

men hjälp vad många inlägg som kommit här på en gång! Kollade senast igår och då var det bara kort-inlägget som visade sig... Jäjä, nu behöver du ju inga tips längre - frisk och allt!

Kommentera

Publiceras ej