Hjälp!

0kommentarer

Jag är beroende av internetshopping! Jag har till och med gjort en favoritmapp i min web-läsare för att snabbt kunna komma in på sidor som nelly.se, asos och ellos. Jag behöver antingen skärpa till mig eller skaffa en rik karl som finansierar min nya hobby. Eftersom jag alltid är lite sen med att upptäcka saker (finns någon term för sådana som mig inom marknadsföring som översatt till svenska blir ungefär "sena anhängare av en trend") så upptäcker jag fortfarande en hel massa sidor som erbjuder saker som jag bara måste ha.

Skulle kunna tipsa om några men vill inte att fler ska drabbas av internetshoppingdjävulen!

Nu ska jag bege mig till veckans step-pass och hoppas att det går att svettas ut den här besten som tagit mitt förnuft i besittning! Håll tummarna gott folk, håll tummarna!

Kommentera

Publiceras ej