Internetshopping och strandförberedelser

0kommentarer

Lite sega i starten idag... Vaknade vid halv11 och åt en tyst frukost med morgontidningarna. Nu är favvo och klipper ig och jag har spenderat en halvtimme på att fynda lite linnen och toppar på ellos. Blev ett par skor också, hoppas det blir bra! Gillar när jag inte behöver drabbas av beslutsångest över vilken färg jag ska välja tack vare priset på 29:-

Nu ska jag börja göra i ordning för en dag på stranden. Eller en eftermiddag kanske är rätta ordet?! Klockan är trots allt snart 12. Men det brukar ändå bli som skönast frampå eftermiddagen så det gör inget. Dessutom är det söndag och söndagar brukar ha en tendens att liksom göra mig långsam.

Kylväska och strandbag ska packas, samhällsguiden får väl följa med istället för en spännande deckare. Och så får vi hoppas att det där vita som just nu breder ut sig över det blå himlavalvet endast kommer fungera som ett svalkande lager mellan mig och solen och ingenting annat!

Det här lyckades jag få ihop på ellos idag:

                                                        

Randiga linnen 29:- st.
Tygskor 99,50:-

Kommentera

Publiceras ej