Jag blir så trött

0kommentarer

Håller på att ladda upp lite bilder för framkallning men det fungerar inte så som önskvärt vore. Överallt står det hur man enkelt och snabbt kan framkalla sina digitala bilder via nätet menjag känner mig mer och mer lurad. En halv bild laddas upp sedan tappas kontakten med servern. Fem bilder laddas upp i ett naffs och mitt hopp väcks att det faktiskt ska gå snabbt och enkelt när alltihopa hänger sig. Kanske det inte var något fel på att lämna in sin rulle i en sådan där fotopåse och hämta bilderna en vecka senare ändå?!

Idag har jag haft en utryckning i regnet. Faktiskt en mysigt regnig dag idag... Sedan tog jag med mig sökaren till gymmet och svettades lite... Mycket skönt! Och mycket duktigt av alla där ute att inte behöva mig just då, sökaren var älskvärt tyst hela tiden.

Nu har jag tittat lite på Raskens.

Och nu piper det...

Kommentera

Publiceras ej