Morgonblogg

1kommentarer

Nu är klockan morgon och jag ska snart borsta tänderna och ge mig iväg för att jobba en sista dag innan semester! Känns väldigt väldigt skönt måste jag säga! Ungefär som sista dagen i skolan, men ändå inte. Jag ska genomföra tå uppdrag och fixa en del inne på jobbet innan jag kan gå hem och bara ha det bra i en vecka.

Inatt var även sista natten med beredskap. Så nu ska jag lämna tillbaka den där lilla pipmaskinen och inte ta tillbaka den förrän i höst, om inget oförutsett händer.

Det blir planen som kräver fint väder på midsommarafton, vi vågar! Sedan har det dykt upp en grej på midsommardagen som även den kräver fint väder, eller kanske inte om det finns en båt hem på natten. Får se vad det kan bli av det.

Inser att jag gjort rätt i att inte blogga på morgonen...

1 kommentarer

carro

21 Jun 2007 14:40

Vad roligt att du uppdaterar så ofta! Gäller att få valuta för internetpengarna de sista månaderna med bredbandsbolaget! ;)

Kommentera

Publiceras ej