Vill ha (igen)

1kommentarer

Varför slutar jag inte att surfa runt bland alla nätbutiker?! Har börjat fundera som om jag skulle stå i en butik och hålla i saken jag för tillfället klickat mig fram till, skulle jag om jag stod i en affär slå till!? Men det är helt enkelt lättare att klicka på "köp"-knappen än att gå till kassan...

Inser att det för människor som inte känner mig skulle kunna verka som om jag verkligen har allvarliga problem och snart kommer bli vräkt från hus och hem på grund av utebliven hyresbetalning eftersom alla pengar gått åt till shopping. Ni kan vara lugna, det är låååååångt ifrån den nivån! Men jag skulle himla gärna vilja ha dessa:

                                                    

1 kommentarer

carro

18 Jun 2007 16:42

Men du ska nog aldrig börja jobba i en butik med tanke på ditt missbruk. Helt sjukt hur köpgalen man blir när man står hela dagarna och packar upp fina saker, som man dessutom får rabatt på. Det var inte många hela löner jag fick på DUKA...

Kommentera

Publiceras ej