12739 steg

1kommentarer

Känns som jag kom ikapp lite igår när det gäller stegtävlingen. Har dock mina invändningar vad gäller vissa saker... En halvtimmes cykling ger 2700 steg. Jag tycker att en halvtimmes spinning är väldigt mycket jobbigare än en den halvtimmes step jag utförde igår som gav mig någonting på cirka 5000 steg. Men men, sånt är väl livet. I och för sig så ger ju en halvtimmes promenad i lugnt tempo lika mycket som en halvtimmes snabb löpning så man kanske inte kan tänka riktigt i mina banor...

Idag har jag varit till naprapaten (tror jag det heter, hon knäcker min rygg i alla fall) igen. Mycket bättre den här gången så nu behvöer jag inte springa dit förrän om två och en halv vecka. Hoppas det verkligen är på bättringsvägen nu!

Sol och vår ute idag, härligt!

1 kommentarer

carro

04 May 2007 22:02

Det var lite festligt när jag var med i stegräknartävlingen och fick fylla i för min vecka, den veckan jag cyklat tjejvättern: 5 timmars cykling ger ju ett visst försprång.

Känns lite orättvist i vilket fall som helst att man tjänar på att cykla långsammare osv.

Kommentera

Publiceras ej