Ping Pong Song

2kommentarer

Enrique Iglesias - Do you know har helt klart fastnat i min hjärna! Vill utfärda en varning för den som inte vill ha en låt på hjärnan kanske denna bör undvikas, jag vet inte?!

Tack till de som var med och gjorde vår inflyttnings-/grillfest så trevlig igår!

Idag har jag hitills lyckats ta 8606 steg +30minuter spinning som ger ytterligare 2700 steg. Känner mig nöjd. Runt 10.000 steg per dag (motsvarar 7,5km) är vad folkhälsoinstitutet anser att en vuxen människa bör ta. Med tanke på att jag rör mig ganska mycket och ändå inte kommer upp i 10.000 varje dag undrar jag över kvaliteten på min stegräknare!

Nu ska jag beställa skor =)

2 kommentarer

Jeanette Sandberg

06 May 2007 23:17

Och tack tillbaka för att vi fick komma på er inflyttningsfest. Supertrevligt, goa människor, jättesmarrig kyckling och vilken mysig Lassie (Sorry, Casper).

carro

08 May 2007 11:46

7500 hade edsom rekommendation här i vbg när vi hade tävlingen - kanske är mer besvärligt att gå här ute på landet? Stegtävlingen på BS vanns förövrigt av spinnikngper aka eneglskaper som hade ett snitt på 14500 steg.

Kommentera

Publiceras ej