Bra fredag

0kommentarer

Ja, jag tror det är en bra dag idag. Kjolen som jag köpte igår sitter på och stövlarna är sprayade mot väta och för en gångs skull, första gången på väldigt länge, är jag hyffsat nöjd med mitt hår (det måste fortfarande klippas dock). Ytliga saker som får min dag att framstå som bra...

Bokade just bio på söndag. En liten överraskning till favoriten tänkte jag. Så den som ser Persbrant i Soltorm före söndag får gärna säga att den var super! Övriga kommentarer besvära sig icke.

Alla på jobbet vet att jag ska sluta nu också, känns trist att jag ska sluta men inte så trist att det förtar det positiva med att börja på nytt.

Ska sitta på kontoret hela eftermiddagen idag och tror faktiskt jag ska göra något ovanlgit och köpa med mig en godisbit. Brukar inte göra det för det är lätt att det blir en vana och att godisbiten växer för var gång man tar med sig den. Men idag känns som en sådan bra dag att det borde firas.

Kommentera

Publiceras ej