Nytt

0kommentarer

Favoriten har installerat nåt sorts nytt operativsystem på datorn så allt ser annorlunda ut och ingenting ligger där det låg. Men mitt itunes ser så fint och rent och orörigt ut att jag nästan inte vill lägga in någon musik. Har kört på samma spellistor ganska länge nu, bara uppdaterat dem vartefter jag fått någon ny låt på hjärnan. Nu är allt så rent och fint och man känner att det är bästa tillfället att börja något nytt.

Innan hade jag tre huvudspellistor kan man säga:
Poddisen - Innehållande alla album jag vill ha i ipoden.
Just for me - Låtar jag tycker är bra just för stunden.
Digilistan - Låtar från topplistor.

Har slagit ihop Just for me och Digilistan till en lista nu som heter På repeat. Poddis-listan finns dock kvar eftersom alternativet är att synka hela biblioteket och det tror jag egentligen inte är något alternativ.

Funderar på någon lista som typ skulle kunna vara en dublett-lista eller cover-lista. Alltså en låt två artister. Eller två låtar en artist. Kanske får bli en av varje?! En annan fundering är top-10-listor över de artister jag tycker allra bäst om. Ofta när man köper nyaste albumet kommer man på hur bra den där låten var på förra och vill lyssna på den.... Får se vad jag kan tänkas hinna, har ju trots allt ett arbete att gå till idag också...

Kommentera

Publiceras ej