Tillsammans är man mindre ensam

2kommentarer

Jeanette kommenterade inlägget Bokbeställning:
"Tack för inspirationen - nu ska jag också klicka hem lite pockets. Har du några tips om böcker du läst nyligen? Mina senaste var Marklunds. Var köper du dina, adlibris?"

Den bok jag håller på med nu, tillsammans är man mindre ensam, är bra. Tror jag nämnt det tidigare...? Det är lite sådär Amelie från Montmartre över den på något vis. Annars har jag inte så mycket tips... Läckberg såklart! Har läst de två första av Stieg Larssons också men jag vet inte om jag skulle rekommendera dem faktiskt?! Den första kanske...

Fick själv ett tips idag... När livet stannar hette den tror jag. Inget man läser på tåget sades det men den blir nog näst på min lista tror jag!

Brukar klicka hem pocket från Bokus faktiskt, eller Cdon.

2 kommentarer

caroline

21 Nov 2007 15:27

okej, here it comes: hästängegatan 34.

Jeanette

21 Nov 2007 15:46

Inga deppböcker bara :) Tillsammans är man mindre ensam låter depp men det kanske den inte är?! Jag läste Holt i våras och den som jag läste var kanonbra. Där kan jag fortsätta, finns ju ett antal att beta av!

Kommentera

Publiceras ej