Labyrint

3kommentarer

Tittade just på den där nya serien på 4:an. Någon mer än jag som fick lite julkalenderskänsla av de där fyra skummisarna som jobbade på nattklubben blå? De var precis som de onda i någon julkalender tyckte jag. Men i övrigt var det väl en helt okej timmes underhållning en torsdagkväll.

Favoriten är på bowling med jobbet. RIngde nyss och kollade läget lite och just nu verkar det vara mer barhäng än bowling i och för sig, inget sällskap att vänta än på ett tag med andra ord.

Är makalöst rädd för att helvetesmanicken som jag lever med denna vecka ska pipa vilket innebär att jag måste ge mig iväg och jobba. Håller tummarna för att den förblir tyst i natt också.

3 kommentarer

Lisa

12 Oct 2007 11:25

Hur lång tid har du på dig från det att den piper till du ska vara på plats? Kan du liksom gå och duscha?

caroline

12 Oct 2007 21:55

vilken del var det som blev för mycket? Jag är ju numera immun mot läskiga detaljer och har liksom tappat självinsikten... Men skulle gärna vilja veta hur en oförstörd hjärna uppfattar det hela.

Johanna

16 Oct 2007 18:14

jag har inte sett den seien men den ligger inte så bra till på min lista för att den tog en av Heroes tid och det är inte bra...:P

Kommentera

Publiceras ej